UVJETI DOSTAVE

  1. Proizvode iz našeg web shopa dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem dostavne službe DPD, HP24 sata ili slične. Odabrani proizvodi bit će poslani Kupcu na adresu unutar Republike Hrvatske koja je odabrana u trenutku zaključivanja narudžbe. Netočne adrese dostave odgovornost su Kupca i mogu uzrokovati dodatne troškove po Kupca.
     
  2. Trošak dostave iznosi 5,31 € / 40,00 kn ukoliko je vaš ukupan iznos narudžbe manji od 100,00 € / 753,45 kn, a dostava je besplatna ukoliko vaš iznos narudžbe prelazi  100,00 € / 753,45 kn. Trošak dostave na području Republike Hrvatske je fiksan, bez obzira na težinu, volumen ili adresu kupca. Trošak dostave jasno je naznačen kao zasebna stavka kod kreiranja narudžbe, a na računu je naveden kao „Usluga dostave“.

  3. Narudžba kupca će biti obrađena te pošiljka pripremljena što je prije moguće. Vaše pošiljke će biti dostavljene u roku 3 do 5 radnih dana od plaćanja narudžbe. Ukoliko odabrani proizvod nemamo na zalihi, u slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kontaktirat ćemo Vas i dogovoriti želite li narudžbu otkazati u cijelosti, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu. Zalihe u web trgovini i fizičkoj trgovini mogu se razlikovati. Kašnjenja u obradi i dostavi narudžbe isključuju mogućnost kompenzacije.

  4. Proizvodi od čokolade čuvaju se na temperaturi od 15 do 18°C, na tamnom, suhom i daleko od direktnog sunca. Ne preporučamo čuvanje čokolade u hladnjaku. Kupac je odgovoran za pravilno skladištenje proizvoda nakon preuzimanje pošiljke kako bi proizvodi što duže ostali svježi i zdravstveno ispravni.

  5. Prodavatelj nije odgovoran za neuspjele dostave. Prilikom registracije i prilikom kreiranja narudžbe, obavezno trebate unijeti svoj broj mobitela ili kontakt telefon kako biste primili SMS obavijest s očekivanim vremenom dostave i kako bi vas dostavljač, prema potrebi, mogao kontaktirati i dogovoriti s Vama vrijeme dostave. Kada npr. kupac upiše netočnu ili manjkavu adresu, kada nikoga nema na adresi da preuzme pošiljku, ukoliko dostavna služba ne uspije kontaktirati Kupca i dogovoriti isporuku proizvoda te se proizvod vrati pošiljatelju, nije moguće tražiti zamjenski proizvod ili povrat novca.

  6. Obzirom na prirodu proizvoda, ne šaljemo proizvode na poštanske pretince te ne prihvaćamo dostavu na tzv. paketomate. Tijekom ljeta i vrućih dana, kada temperature zraka prelaze 25°C ne dostavljamo putem dostavnih službi, već je proizvode moguće isključivo preuzeti u našem dućanu.

 

Ukoliko imate bilo kakva pitanja vezana uz dostavu, nazovite nas na broj telefona  01/3790-818 svakim danom (ponedjeljak-petak) od 09:00 do 19:30 ili pišite nam na e-mail: bagolo@bagolo.hr