OPĆI UVJETI POSLOVANJA

I. Opći uvjeti



1. Podaci o web trgovini
Naziv tvrtke: TERINA d.o.o., Hećimovićeva 9, Zagreb, Hrvatska
MBS: 080798818, upisano u Sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu
OIB: 66269159384
VAT br.: HR66269159384

IBAN: HR7323600001102390476 (Zagrebačka banka d.d.)

Adresa fizičke trgovine: Šime Devčića 6, 10 000 Zagreb
Radno vrijeme: ponedjeljak - petak: 9:00 – 19:30 h, blagdanom i praznikom zatvoreno
Broj telefona: 01/ 3790-818
E-mail adresa: bagolo@bagolo.hr
Kontakt osoba: gđa. Jelena Đuranec Pribetić


2. Uvjeti korištenja i registracija

Usluge Bagolo web trgovine možete koristiti na jedan od sljedećih načina:
1. Dodavanjem željenih proizvoda u košaricu, odabirom vrste plaćanja i potvrdom plaćanja kao registrirani kupac web trgovine,
2. Dodavanjem željenih proizvoda u košaricu, odabirom vrste plaćanja i potvrdom plaćanja kao gost (neregistrirani) kupac web trgovine.


Kupovinu u Bagolo web trgovini možete napraviti na način da izaberite željeni artikl. Za više informacija o izabranom artiklu kliknite na sliku artikla.

Bagolo se trudi osigurati što preciznije informacije o proizvodima, ali ne možemo garantirati potpunu točnost slika, opisa ili dostupnosti proizvoda. Pokušat ćemo u najvećoj mogućoj mjeri osigurati ažurnost i točnost informacija na internetskim stranicama, osobito u odnosu na cijenu ponuđenih proizvoda i usluga. Ne odgovaramo za eventualne pogreške u opisu proizvoda, slika te pogreške nastale prilikom promjena cijena i ažuriranja stranica. U slučaju takve pogreške, a osobito ukoliko cijena istaknuta na internetskim stranicama iz bilo kojeg razloga ne bi odgovarala stvarnoj cijeni proizvoda, bez odgode ćemo Vas obavijestiti te Vam omogućiti da otkažete odnosno izmijenite narudžbu.

Klikom na „Dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u Vašu košaricu nakon čega ga možete kupiti izborom opcije „Izvrši kupnju“. U košarici imate pregled svih artikala koje ste odabrali, te cijenu i količinu. Količinu pojedinog artikla možete mijenjati upisivanjem željene količine u polje „Količina". Ukoliko košaricu želite isprazniti, kliknite na polje „Ukloni“.


Kada ste dovršili izbor željenih artikala te ih odlučili kupiti, u donjem dijelu izaberite „Izvrši kupnju“ za zaključivanje kupovine. U idućem koraku kupovine, upišite adresu na koju želite da Vam dostavimo kupljene proizvode te ispunite ostala obavezna polja s informacijama.
Klikom na „Dostava“ dolazite do informacija o poštarini koja će biti besplatna ukoliko vaš iznos narudžbe prelazi  100,00 € / 753,45 kn, odnosno iznosit će 5,31 € / 40,00 kn ukoliko je vaš ukupan iznos narudžbe manji od 100,00 € / 753,45 kn. Možete izabrati i opciju da sami preuzmete naručene proizvode u našem fizičkom dućanu u Zagrebu, na adresu Ulica Šime Devčića 6. Dalje, klikom na „Plaćanje“ dolazite na odabir plaćanja.


Sve cijene su s uključenim PDV-om, a izražene su u euru (€) te hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), preračunato po fiksnom tečaju konverzije 1 € = 7,53450 kn.




3. Cijene i načini plaćanja

Trenutno su mogući sljedeći oblici plaćanja u Bagolo web trgovini:

- Jednokratni prihvat kartica, kreditnih ili debitnih putem sustava CorvusPay: MasterCard, Maestro, Visa

Ukoliko ste odabrali opciju Kartično plaćanje CorvusPay, automatski ćemo vas preusmjeriti na sigurno Kartično plaćanje CorvusPay kako biste dovršili kupnju. Na sigurnoj stranici CorvusPay upišite tražene podatke (broj kartice, datum isteka, CVV kod i podatke o vlasniku kartice). Kada kliknete na „PLATI" i autorizirate iznos kupnje, vaša kupovina bit će završena i vidjet ćete podatke o svojoj narudžbi. CorvusPay sustav će automatski poslati obavijest o narudžbi na vašu e-mail adresu. Također, na vašu e-mail adresu stići će potvrda narudžbe od strane Bagolo web trgovine.


- Virmanski – uplata na bankovni račun tvrtke: 
Nakon izvršene narudžbe primit ćete e-mail s potvrdom Vaše narudžbe i informacijama o bankovnom računu tvrtke TERINA d.o.o., Zagreb. Na račun trebate izvršiti uplatu ukupnog iznosa Vaše narudžbe (ukupan iznos za uplatu uključuje porez i eventualni trošak dostave). Rok za uplatu je 2 dana. Kada uplaćeni iznos bude vidljiv na bankovnom računu tvrtke, krećemo s obradom Vaše narudžbe. Ukoliko ne izvršite uplatu ukupnog iznosa Vaše narudžbe u danom roku, Vašu narudžbu ćemo otkazati i neće Vam biti isporučena.

Maloprodajne cijene vrijede isključivo za kupnju proizvoda putem internet trgovine i mogu se razlikovati od maloprodajnih cijena u prodavaonici. Istaknute maloprodajne cijene važe u trenutku zaprimanja narudžbe. Eventualne akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.




4. Narudžbe i dostava

Narudžbe je moguće izvršiti internetom od 0 do 24 sata. Proizvode iz našeg web shopa dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem dostavne službe DPD, HP24 sata ili sličnino. Prilikom registracije i prilikom kreiranja narudžbe, obavezno trebate unijeti svoj broj mobitela kako biste primili SMS obavijest s očekivanim vremenom dostave i kako bi vas dostavljač, prema potrebi, mogao kontaktirati i dogovoriti s Vama vrijeme dostave. Vaše pošiljke će biti dostavljene u roku 3 do 5 radnih dana od obrade narudžbe.

Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 5,31 €/40,00 kn. Za sve narudžbe iznad 100,00 €/350,00 kn dostava je besplatna.

Ako vaš proizvod nemamo na zalihi, u slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kontaktirati ćemo Vas i dogovoriti želite li narudžbu otkazati u cijelosti, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu. Zalihe u web trgovini i fizičkoj trgovini mogu se razlikovati.

II. Sigurnost i zaštita podataka

1. Zaštita privatnosti

Naša detaljna i ažurna pravila privatnosti uvijek možete pročitati u Izjavi o privatnosti koja je sastavni dio web trgovine.

Vlasnik brenda Bagolo i voditelj obrade je društvo TERINA d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, registrirano pri Trgovačkom sudu u Zagrebu, MBS: 080798818, OIB: 66269159384. Podatke prikupljamo u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka), Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18) te drugim mjerodavnim propisima.



2. Sigurnost plaćanja kreditnim ili debitnim karticama


TERINA d.o.o. za autorizaciju i naplatu kreditnih i debitnih kartica koristi CorvusPay – napredni sustav za sigurna prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina i naši djelatnici nikada ne dolaze u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici i nije im omogućen pristup broju Vaše kreditne ili debitne kartice. Dostupan im je samo broj autorizirane transakcije. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

III. Povrat i zamjena kupljenih proizvoda



1. Upute za jednostrani raskid ugovora



Možete otkazati narudžbu i raskinuti ugovor u bilo kojem trenutku do trenutka isporuke proizvoda, slanjem izjave o otkazu narudžbe u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte, putem elektroničke pošte na mail: bagolo@bagolo.hr.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, članak 86., jednostrani raskid ugovora nije moguć ukoliko je predmet kupovine roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču te lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe ili ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja je bila otpečaćena/otvarana nakon dostave, pa je iz zdravstvenih ili higijenskih razloga neprikladna za povratak.

Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave ukoliko mu je:
• isporučena roba koju nije naručio,
• isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja, i/ili
• isporučena roba koja ima grešku ili vidljiva oštećenja.


Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu, a povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene proizvode.
Robu pošaljite bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Adresa za slanje povrata robe je:
TERINA d.o.o., Čokoladarnica Bagolo, Šime Devčića 6, 10 000 Zagreb

Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka gore navedenog roka pošaljete robu na navedenu adresu. Troškove dostave robe i povrata robe snosite sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.


Odobrit ćemo povrat robe i storniranje narudžbe nakon prijema opravdane reklamacije u pisanom obliku koju Vas molimo da nam pošaljete putem e-maila: bagolo@bagolo.hr Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. Zamjenu artikla moguće je obaviti u roku sedam dana od dana primitka proizvoda, ukoliko je zamjenski artikl dostupan. Proizvode je moguće zamijeniti povratnom proizvoda na adresu TERINA d.o.o. , Čokoladarnica Bagolo, Šime Devčića 6, Zagreb ili osobno u dućanu Čokoladarnica Bagolo.


Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo Vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.



2. Obavijest potrošačima o podnošenju pisanih prigovora

Sukladno odredbama članka 10. St.3 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo Vas da nam svoj pismeni prigovor možete uputiti:

a) poštom na adresu TERINA d.o.o., Čokoladarnica Bagolo, Šime Devčića 6, 10000 Zagreb
b) e-mailom na adresu bagolo@bagolo.hr

Potvrdu primitka vašeg prigovora poslat ćemo vam u najkraćem mogućem roku, a pismeni odgovor na zaprimljeni prigovor primit ćete najkasnije u roku od 15 dana od zaprimljenog prigovora.

3. Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je rješavati putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje: ODR platforma za rješavanje sporova. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.